שיעור חמישי:
נושא השיעור: פוינטיליזם
כלי/כלים ממוחשבים בשימוש: שימוש בתוכנת הWord
ובאינטרנט. יש לבצע את השיעור בכיתת מחשבים כך שלכל תלמיד/ זוג תלמידים יהיה
מחשב.
רקע מקדים: הכרות עם תוכנת ה-Word. התלמידים
יודעים כיצד להעתיק ולהדביק תמונות ויודעים כיצד לערוך חיפוש באינטרנט.
מטרות לימודיות:
- התלמידים ילמדו להסתכל על יצירות בעין
בוחנת וילמדו לערוך השוואה.
- התלמידים יתרגלו מיומנות חיפוש מידע
באינטרנט.
- התלמידים ילמדו על ואן גוך תוך השוואה
בינו לבין ג'ורג' סרה כהכנה ליחידת ההוראה הבאה שתעסוק.
מהלך השיעור:
פתיחה-
נזכיר לתלמידים שבארבעת השיעורים
האחרונים למדנו על הפוינטילזם והיום יהיה השיעור האחרון שיעסוק בנושא זה. נשאל את
התלמידים מה מאפיין את הפוינטליזם ונזכיר מה עשינו בכל שיעור.
גוף השיעור-
ניתן לתלמידים דף עבודה, נקרא אותו יחד
איתם ולאחר מכן יתחילו בעבודה.
סיכום-
כל תלמיד יבחר שיעור אחד שהכי אהב ויספר
מה הכי אהב בו/ מה הדבר המעניין ביותר שלמד/ מה הדבר שהכי פחות אהב ולמה/ מה הדבר
שהכי אהב.
נספר לתלמידים שבשיעורים הבאים נתחיל
ללמוד על ואן גוך.
קשיים צפויים:.התלמידים יתקשו בעריכת ההשוואה. לצורך
כך כתבתי קריטריונים מתחת לטבלה בהם יוכלו להיעזר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה