יחידת הוראה למורה- שיעור חמישי

שיעור חמישי:


נושא השיעור: פוינטיליזם

כלי/כלים ממוחשבים בשימוש: שימוש בתוכנת הWord ובאינטרנט. יש לבצע את השיעור בכיתת מחשבים כך שלכל תלמיד/ זוג תלמידים יהיה מחשב.

רקע מקדים: הכרות עם תוכנת ה-Word. התלמידים יודעים כיצד להעתיק ולהדביק תמונות ויודעים כיצד לערוך חיפוש באינטרנט.

מטרות לימודיות:
- התלמידים ילמדו להסתכל על יצירות בעין בוחנת וילמדו לערוך השוואה.
- התלמידים יתרגלו מיומנות חיפוש מידע באינטרנט.
- התלמידים ילמדו על ואן גוך תוך השוואה בינו לבין ג'ורג' סרה כהכנה ליחידת ההוראה הבאה שתעסוק.


מהלך השיעור:

פתיחה-
נזכיר לתלמידים שבארבעת השיעורים האחרונים למדנו על הפוינטילזם והיום יהיה השיעור האחרון שיעסוק בנושא זה. נשאל את התלמידים מה מאפיין את הפוינטליזם ונזכיר מה עשינו בכל שיעור.

גוף השיעור-
ניתן לתלמידים דף עבודה, נקרא אותו יחד איתם ולאחר מכן יתחילו בעבודה.
להורדת דף העבודה לחצו כאן. *על מנת לראות את דף ההסבר בצורה מלאה ומסודרת יש להוריד את הקובץ למחשב. 

סיכום-
כל תלמיד יבחר שיעור אחד שהכי אהב ויספר מה הכי אהב בו/ מה הדבר המעניין ביותר שלמד/ מה הדבר שהכי פחות אהב ולמה/ מה הדבר שהכי אהב.
נספר לתלמידים שבשיעורים הבאים נתחיל ללמוד על ואן גוך.


קשיים צפויים:.התלמידים יתקשו בעריכת ההשוואה. לצורך כך כתבתי קריטריונים מתחת לטבלה בהם יוכלו להיעזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה